Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksIndeks  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share
 

 Ksiega V: Rodzaje Magii

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Evan
Evan


Miano : Evan
Liczba postów : 214
Join date : 24/01/2015

Ksiega V: Rodzaje Magii Empty
PisanieTemat: Ksiega V: Rodzaje Magii   Ksiega V: Rodzaje Magii EmptyWto Lut 03, 2015 12:42 am

Magia Chaosu:

Rodzaj: Magia ta zajmuje się badaniami nad zmiennością świata, różnorodnością oraz losowością.
Możliwości wykorzystania: Po jej opanowaniu mag może zakłócać naturalny porządek rzeczy, przeważnie samemu nie wiedząc, jaki przyniesie to efekt. Może wywoływać  sprowadzać susze nad lasy tropikalne, ulewne deszcze na środku pustyni, sprawiać by trwałe rzeczy zamieniały się w płynne i na odwrót. Może zmuszać wilki by żywiły się owocami, a owce by stały się nagle krwiożercze. Można ożywiać również martwe przedmioty.
Przykładowe zaklęcia: rozpad, losowa pogoda

Magia Harmonii:

Inne nazwy: Prawa, Porządku
Rodzaj: Dziedzina obejmująca harmonię, równowagę, naturalny porządek rzecz. Również stabilność i niezmienność.
Możliwości wykorzystania: Dzięki tej magii staje się możliwe przywracanie naturalnego porządku rzeczy. Można sprawić by rzeka wróciła z powrotem do swego koryta, organizm powrócił do zdrowia. Dzięki niej można powstrzymywać trzęsienia ziemi, sprawiać by budowle stawały się bardzo wytrzymałe, oręż nigdy nie tępiał.
Możliwe jest również odsyłanie istot, które nie powinny przebywać na tym planie: demonów, aniołów, diabłów. Dzięki niej można również „zabijać” nieumarłych, odsyłając ich tam gdzie ich miejsce: do krainy śmierci.
Przykładowe zaklęcia: integralność, wzmocnienie budowli, przywrócenie ładu

Magia Dobra:
Inne nazwy: Niebiańska
Rodzaj: Dziedzina magii zajmująca się świetlistym przeznaczeniem świata – pełny szczęścia.
Możliwości wykorzystania: Uzdrawianie osób, naprawianie szkód wyrządzonych kataklizmem, zsyłanie pomyślności, polepszanie plonów – oto efekty możliwe do uzyskania przy pomocy tej magii.
Magia niebiańska może również służyć do niszczenia złych istot i odwracania złych zaklęć.
Przykładowe zaklęcia: ulecznie, poświęcenie, zesłanie dobrego losu

Magia zła:
Inne nazwy: Piekielna
Rodzaj: Dziedzina magii zajmująca się mrocznym przeznaczeniem świata – tym dążących do zepsucia i rozpadu.
Możliwości wykorzystania: Zadawanie bólu, niszczenie, zabijanie, sprowadzanie nieszczęścia – oto dziedziny tej magii, specjalizującej się w wywoływaniu wszystkiego, co niszczące.
Magia ta może służyć do odwracania dobrych zaklęć.
Przykładowe zaklęcia: zadawanie bólu,

Magia Życia:

Inne nazwy: Druidyczna, Natury
Rodzaj: Magia ta obejmuje sferę życia w jego najróżniejszych przejawach. Należy do niej również wpływanie na procesy i funkcje życiowe organizmów.
Możliwości wykorzystania: Magia ta może służyć zarówno do leczenia, jak i (o czym nie wszyscy wiedzą) do zatrzymywania funkcji życiowych. Magia ta może posłużyć również do zmieniania procesów życiowych: sprawienia by ryba była zdolna oddychać powietrzem, człowiek nie potrzebował pokarmu. Potężni magowie specjalizujący się w niej potrafią wskrzeszać martwych.
Przykładowe zaklęcia: uzdrowienie, wskrzeszenie, odżywienie, mutacja

Magia Śmierci:
Inne nazwy: Nekromantyczna, Nieżycia
Rodzaj: Magia ta obejmuje wszystko to co nieżywe oraz tego co umarło, a także samego procesu umierania.
Możliwości wykorzystania: Dzięki niej zyskuje się kontrolę nad przedmiotami, które nie posiadają życia. Przy jej użyciu staje się również możliwe rozmawianie ze zmarłymi i zajrzenie do ich świata. Jednym z najbardziej znanych aspektów tej magii jest tworzenia istot nieumarłych: nadawanie nieżywym przedmiotom (najczęściej zmarłym ludziom i zwierzętom) pozorów życia, lecz nie napełniając ich prawdziwym życiem..
Przykładowe zaklęcia: stworzenie nieumarłego, obserwacja śmierci, ożywienie przedmiotu

Magia Iluzji:
Inne nazwy: Iluzji
Rodzaj: Magia nieistnienia. Magia ta bada wszystko to, co niematerialne i nierzeczywiste. Zajmuje się także zgłębianiem tajemnic Pustki.
Możliwości wykorzystania: Dzięki niej możliwe staje tworzenie przedmiotów istniejących tylko z pozoru – iluzji. Może również służyć do unicestwiana i dezintegracji.
Przykładowe zaklęcia: dezintegracja, stworzenie iluzji, pochłonięcie

Magia Istnienia:
Inne nazwy: Tworzenia
Rodzaj: Magia wszystkiego tego co isnieje, zajmująca się tworzeniem nowych przedmiotów.
Możliwości wykorzystania: Dzięki niej staje się możliwe tworzenie przedmiotów z niczego ich wywoływanie.
Przykładowe zaklęcia: przywołanie pancerza, wzniesienie mostu

Magia Demonów:
Inne nazwy: Demonologiczna, Przyzywania
Rodzaj: Magia związana z kontaktowaniem się z światem zewnętrznym, oraz jego mieszkańcami. Do jej dziedziny należą również portale i rozdarcia w strukturze rzeczywistości prowadzące do światów zewnętrznych
Możliwości wykorzystania: Dzięki niej możliwe staje się przedostanie do mrocznej otchłani, a także podróż na inne plany egzystencji. Magia ta pozwala również, na przyzywanie istot z innych sfer, lub ich wypędzanie. Praktyki takie są niezwykle niebezpieczne, jako, iż przyzwane byty przeważnie są niezwykle różne od wszelkich istot zamieszkujących znany świat, a kontakty z nimi są bardzo trudne, czasem wręcz niemożliwe. Istoty takie, rzadko bywają chętne do współpracy.
Przykładowe zaklęcia: przywołanie demona, podróż do otchłani, ochrona przed demonami, wypędzenie demona

Magia Ducha:
Inne nazwy: Astralna
Rodzaj: Każda żyjąca istota posiada w sobie witalną esencję stanowiącą jej centrum. Esencja ta, która po śmierci uwalnia się i przenosi do innego świata – zwanego astralnym - jest przedmiotem badań tej dziedziny magii, która zajmuje się w równej mierze duszami uwięzionymi w tym świecie, jak i światem duchów.
Możliwości wykorzystania: Moce uzyskane dzięki tej magii, pozwalają na wpływanie na dusze żywych istot (w sposób dobry, czy też zły). Pozwalają także na oddzielenie własnego ducha i pchnięcie go do świata zmarłych, by odbyć astralną podróż, która bywa niezwykle niebezpieczna, acz bardzo pouczająca.
Przykładowe zaklęcia: podróż astralna, rozmawianie ze zmarłymi, ugodzenie duszy, zniewolenie

Magia Emocji:
Inne nazwy: Wiedźm, Uroków
Rodzaj: Dziedzina skupiająca się na emocjach, żądzach, pragnieniach, woli życia.
Możliwości wykorzystania: Dzięki tej magii staje się możliwe staje się wejrzenie do świata emocji, a także wkroczenie do krainy snów (i koszmarów). Magia ta daje również możliwość kontrolowania emocji innych istot. Wywoływanie u nich gniewu, jak i też ich uspokajanie.
Przykładowe zaklęcia: zauroczenie osoby, zesłanie koszmarów, uspokojenie zwierzęcia

Magia Umysłu:
Inne nazwy: Marzeń, Idei, Mistyczna
Rodzaj: Magia ta obejmuje badanie umysłów istot żywych, świadomości oraz sił mentalnych, a także podróżami mentalnymi poza czasem i przestrzenią..
Możliwości wykorzystania: Dzięki niej staje się możliwe wpływanie na umysły innych istot i kontrolowanie ich zachowań, a także niszczenie ich świadomości. Pozwala ona również sięgnąć swym umysłem poza czas i przestrzeń, dzięki czemu można zobaczyć miejsca odległe, widzieć przyszłość lub przeszłość. Dzięki niej staje się również możliwe wkroczenie do świata marzeń i idei.
Przykładowe zaklęcia: ogłupienie, dominacja nad osobą, dalekie widzenie

Magia Struktury:
Inne nazwy: Przemian, Polimorfii
Rodzaj: Magia zajmująca się badaniem i kontrolowaniem wewnętrznej struktury przedmiotów.
Możliwości wykorzystania: Dzięki jej znajomości staje się możliwe kontrolowanie kształtów, zmieniania wyglądu, formy, rozbijanie przedmiotów na części składowe, zmiana ich stanu skupienia.
Przykładowe zaklęcia: zmiana kształtów, zmiana metalu

Magia Przestrzeni:
Inne nazwy: Manipulacji, Transportu
Rodzaj: Magia zajmująca się położeniem przedmiotów w przestrzeni.
Możliwości wykorzystania: Dzięki niej staje się możliwe poruszania przedmiotami na odległość (telekineza) oraz przenoszenie ich na duże odległości (teleportacja). Możliwa staje się również fizyczna podróż na inne plany egzystencji.
Przykładowe zaklęcia: teleportacja, telekineza, lewitacja

Magia Energii:
Inne nazwy: Magów, Mistyczna
Rodzaj: Magia zajmująca się badaniem energii zgromadzonych w przedmiotach jak i tej krążącej w przestrzeni, oraz jej wykorzystywaniem.
Możliwości wykorzystania: Po opanowaniu tej dziedziny magii, przed magiem staje możliwość tworzenia wielu energetycznych efektów. Wyładowania energii, pociski magicznej mocy. Czarodziej zyskuje również możliwość wysysanie energii z istot żywych doprowadzając tym samym do ich śmierci.
Przykładowe zaklęcia: tarcza maga, magiczny pocisk

Magia Sił:
Inne nazwy: Mocy
Rodzaj: Magia zajmująca się badaniem sił istniejących w świecie i oddziaływań pomiędzy przedmiotami i istotami. Zajmuje się badaniem takich zjawisk jak grawitacja czy magnetyzm.
Możliwości wykorzystania: Pozwala uzyskać kontrolę nad grawitacja. Może również zostać użyta do wzmocnienia lub osłabienia sił wiążących budowle w całości, a także do tworzenia magicznych pchnięć mocą, lub otaczania się magiczną zbroją odpychającą ataki wrogów.
Przykładowe zaklęcia: zmiażdżenie, uderzenie mocy, zmiana grawitacji, zbroja maga
Powrót do góry Go down
 

Ksiega V: Rodzaje Magii

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: POZA ELDARIONEM :: Archiwum-