Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksIndeks  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share
 

 Regulamin Eldarion

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Cassiopeja
Cassiopeja
BOGINI PUMOKOTOŁAKÓW


Miano : Cassiopeja Var'Ashe
Liczba postów : 69
Join date : 02/02/2015
Skąd : Z Piekielnych Czeluści. a co sobie pomyślałeś hę ?

Regulamin Eldarion Empty
PisanieTemat: Regulamin Eldarion   Regulamin Eldarion EmptySob Lut 07, 2015 7:13 pm



Regulamin Eldarion

......................................................................................


Regulamin jest po to, żeby przestrzegać każdy zawarty w nim punkt. Zapoznając się z nim i składając swój podpis, automatycznie akceptujesz go i zaczynasz grę.



1.Regulamin Ogólny:
1.1 Administrator to też człowiek. Ma prawo się pomylić, ale mimo wszystko należy okazać mu szacunek za pracę, poświęcone czas i nerwy.
1.2 Tradycyjnie: trzy ostrzeżenia = ban. Przed ostrzeżeniem Administracja ma obowiązek ostrzec użytkownika pisemnie.
1.3. Można mieć maksymalnie 5 kont, przy czym każdym należy opiekować się tak samo. 
1.4. Wszelakie kłótnie i spory należy rozwiązywać przez Gadu—Gadu, PW, e—mail, bądź inny komunikator. 
1.5. Zabrania się spamowania, pisania stale wielkimi literami oraz tzw. tRaFFciĄ.
1.6. Wulgaryzmy nie są całkowicie zabronione, jednak nie należy przesadzać - co innego przeklinanie na fabule, a co innego obrażanie innego użytkownika, używając wulgarnych zwrotów. 
1.7. Na fabule nie ma laptopów, komórek, mp3 i innych tego typu przedmiotów. Jest to klasyczny świat fantasy który zwykle przypomina średniowiecze i tak też ma pozostać.
1.8. Pomysły i propozycje oraz ewentualne uwagi i zastrzeżenia dotyczące forum zgłaszać należy w specjalnie do tego celu wyznaczonych tematach lub do głównego Administratora.
1.9. Kolor Czerwony jak i wszystkich jego odcieni, jest on tylko i wyłącznie do dyspozycji administracji.

2.Postać i Fabuła:
2.1. Nick to imię, nazwisko, bądź pseudonim postaci. Wszelkie `Pepsi2012` czy inne konta z takowym nickiem będą usuwane.
2.2 Jedno konto = jedna postać.
2.3. Żadna postać nie jest nieśmiertelna. Odczuwa więc każdy atak, który jest zadawany przez przeciwnika.
2.4. Jest sporo ras, więc żadnych mieszańców nie chcemy jednakże mogą być wyjątki. Wyjątek stanowi zgoda Administracji na taką postać. 
2.5. Współżycie jest dozwolone, acz tylko w domu/mieszkaniu czy gdzie tam Wasza postać mieszka.
a. Każde współżycie seksualne ma być ukryte pod komendą spoiler. [spoiler] tutaj tekst [/spoiler ]. Oczywiście spację usuwamy.  
2.6. Nasza postać A nie wie tego co nasza druga postać B, jasne? Tak samo jak i myśli postaci innych graczy, chyba, że posiada umiejętność czytania w myślach.
2.7. Nie można zabić czyjejś postaci bez zgody właściciela konta, bądź Administratora.
2.8. Nie można być w dwóch miejscach naraz. Nie ma wyjątków.
2.9. Dozwolone jest pisanie na fabule bez akceptacji Karty Postaci, ale przez ten czas zabronione jest używanie mocy. 
3.0.Nie wolno mieć dwóch bogów w multikoncie.


3.Avatar i podpis:
3.1. 3.1. Awatar nie powinien przedstawiać osoby żyjącej i być w magowej kresce, dozwolone są tylko fantasy bądź inne tego typu, chcemy przecież zachować odpowiedni klimat gry. W ostateczności jednak, jeśli gracz nie może znaleźć awatara zgodnego z koncepcją postaci (wygląd), to w ostateczności gracz może poprosić administrację o wyjątek, jednak powinien szukać dalej takiego awatara, żeby kreska mangowa nie rzucała się mocno w oczy.
3.2. Avatar powinien mieścić się w określonych wymiarach (max. 230 pix. szerokości i max. 400 pix. wysokości).
3.3. Avatar powinien zgadzać się przynajmniej w 80% z wyglądem postaci opisanym w Karcie Postaci. Jest jednak dozwolona zmiana wyglądu, ale należy to uwzględnić FABULARNIE (zmiana długości włosów — wybrać się do fryzjera! Zmiana koloru oczu — soczewki. Całkowita zmiana — operacja plastyczna, etc).
3.4. Avatar nie może odsłaniać zbyt dużej ilości ciała.
3.5. Obrazek w podpisie nie może zbytnio rozszerzać forum. 


4.Posty:
4.1. Post powinien zawierać min. 6 rozbudowanych zdań.
4.2. Na forum obowiązuje język polski.
4.3. Problemy z pisownią? Polecam ściągnąć przeglądarkę, która podkreśla błędy (np. Mozille Firefox, Google Chrome) bądź siedzieć ze słownikiem.
4.4. Każdy post na fabule powinien zawierać przynajmniej sześć rozbudowanych zdań. Niewiele wnoszące do akcji, mające dwie linijki posty będą karane ostrzeżeniami. Posty muszą być pisane w narracji trzecioosobowej. 
Uwaga:Jest możliwość pisania Jednoosobowej formie!
4.5. Gracz kieruje poczynaniami jedynie swojej postaci. 
4.6. Myśli piszemy kursywą, natomiast wypowiedzi pogrubiamy i dajemy od myślników, a całą resztę czcionką normalną. Karane będzie stosowanie udziwnia czy w typie trawki i pisanie w jakikolwiek inny sposób utrudniający czytanie. 
4.7. Niedozwolone jest używanie nadmiernej ilości znaków interpunkcyjnych oraz emotikonów. W postach „fabularnych” nie wolno stosować emotikonów. Będzie to karane ostrzeżeniem 
4.8. Jeżeli gracz chce powiedzieć coś, co nie dotyczy gry, zawierając to w poście opisującym poczynania swojej postaci, musi ująć to w „//” lub "( )" oraz odpowiednio oddzielić od tekstu, czyli musi znajdować się albo na początku postu lub na końcu.
4.9. Administracja ma prawo zaznaczać w postach użytkowników błędy ortograficzne i interpunkcyjne. Robi to kolorem czerwonym. Postów edytowanych przez MG nie wolno edytować, nigdy i w żaden sposób. 


5.Walki:
5.1. Walki prowadzone są przez sędziego. Decyduje on o celności danego ciosu oraz zachowania otoczenia. 
5.2. Nie można uśmiercić innej postaci bez zgody właściciela, jednak, gdy dojdzie do walki musi ona być prowadzona pod czujnym okiem sędziego 
5.3. To czy twój cios będzie celny zależy wielu czynników takich jak na przykład, jakość opisu walki oraz statystyka postaci
5.4. W przypadku wkroczenia na ziemie innego królestwa postać może zostać porwana/uprowadzona i zamknięta np. w więzieniu. Może ona wówczas podjąć próbę ucieczki lub zostać uratowana przez sojuszników. Oczywiście pod czujnym okiem MG.
5.5. Przypominamy, iż nie można ingerować w nie swoją postać, oznacza to, że opisujemy, co chcemy zrobić a dopiero MG lub sędzie w przypadku pojedynków to akceptuje bądź neguje.
5.6. Walki na arenach mogą odbywać się w systemie 2x2 oraz 1x1. 1x1- wiadomo jedna postać na jedną postać. 2x2 dwie postacie o różnych zdolnościach tworzące w ten sposób team. Może być np. połączenie wojownik mag, mag- łucznik etc. Walki odbywają się oczywiście pod okiem sędziego.

6.Shoutbox:
6.1. Nie spamujemy na Shoutboxie. Ustalony został limit maksymalnie 4 wiadomości pod rząd, jednakże za jednorazowe złamania tego punktu nie będziemy karać. Inaczej ta sprawa prezentuje się w ciągłym spamowaniu.
6.2. Shoutbox to miejsce do szybkiego kontaktu. Nie jest to część fabuły, obowiązuje tu możliwość dyskusji na KAŻDY (nie łamiący tego regulaminu) temat.
6.3. Na shoutboxie, jak i na forum panuje kultura. Zakazane jest więc obrażanie innych użytkowników, oraz nadmierne przeklinanie.
6.4. Za ciągłe łamanie zasad dotyczących Shoutboxa administracja ma prawo zabrać danemu użytkownikowi dostęp do niego.


7.Przemiany:
7.1. Zmieniamy postać tylko za zgodą MG.
7.2. By doszło do przemiany MG musi mieć na nią oko.
7.3. To czy przemiana się uda zależy od jakości postów fabularnych. 
7.4. Jedna postać może maksymalnie zmienić raz na tydzień inną postać.
7.5. Jest również uśmiercenie swojej postaci i stworzenie nowej w jej miejsce.

8.Porwania/Torturowania:
8.1. Porywanie zależy od statystyki postaci. Wiadomo przecież że Słaba postać nie da rady porwać silniejszej od siebie jak a z kolei silna postać będzie mogła wyjść z opresji bez szwanku. Wyjątki się zdarzają tak więc odpowiednie kombinowanie może odnieść skutek. 
8.2. Porwania mogą odbywać się w grupach do max trzech osób. 
8.3. By porwać na wspólnych terenach trzeba mieć konkretny powód jak i potrzebne jest sprawne oko MG
a. W przypadku wtargnięcia na teren przeciwnika osoba jest porywana na tej samej zasadzie, ale oczywiście wpierw powinna zostać przez kogoś zauważona. I teraz od tej osoby zależy czy zaatakuje sama czy poinformuje innych. 
8.4. Tortury są dozwolone tylko na terenie królestw ras które porywają. Przypominamy że nie można zabić osoby bez zgody jej autora. 
8.5. Nie można przetrzymywać osób dłużej niż tydzień. W tym czasie osoba porwana musi codziennie napisać chociaż jeden post fabularny. Może to być na przykład opis koszmarów, rozmowa z strażnikiem itp.

8.Moce/Magia/Zaklęcia::
9.1. Użytkownicy nie mogą dodawać sobie mocy w profilu ot tak. Będzie to surowo karane. Z początku upomnieniem, a potem ostrzeżeniem, jeśli nie, to banem.
9.2. W dziale "Nowe Moce" można wymyśli 2 moce na tydzień. Nie ma czegoś takiego jak zmiana w inną, można je jedynie rozwinąć. Oczywiście rozwinięta moc musi zostać zaakceptowana przez administratora. Tak więc proszę zastanowić się nad wyborem.
9.3. W dziale "Nowy wierzchowiec" nie wymyślamy żadnych stworów z typu gier: Final Fantasy. Wierzchowiec nie może posiadać żadnej mocy i magii ani zaklęcia.
9.4. W dziale "Nowe Artefakty" Można wymyślić 2 artefakty na tydzień, jest możliwość naprawienia swojego artefaktu, jednakże trzeba zdobyć na misji podany składnik przez osobę NPC lub Gracza(wyjątkami może być Mistrz Gry, a nawet Sam Administrator).
9.5. Zabronione są potężne zaklęcia niszczące, kataklizmowe czy inne moce dotykające większy obszar czy obejmujących większą skalę przez postacie, które nie mają boskiego pochodzenia. Takie silne moce przysługują jedynie poszczególnym bogom, GMowi przy misjach, eventach czy tworzeniu wieści oraz NPCtom fabularnym.


Stworzony: 28.04.2013r.
Aktualizacja: 14.06.2013r. - Przez: Malcalen
2 Aktualizacja: 19.08.2014 - Przez:
Ilivarra
Aktualizacja: 02.02.2015r. Przez: Evan



    Ethearion Team Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. O fakcie tym zostaniecie poinformowani.



Powrót do góry Go down
 

Regulamin Eldarion

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: PRZEDSIONEK ILUZJI :: Księga Zasad-